מה לעשות כשנמאס לך להיות רווק

נמאס לך להיות רווק? הא

ם מצב הזוגיות הנוכחי שלך גורם לך להיות מוטרד, נסער ו / או מתוסכל?, חשוב שלא תתייאש. למעשה, אם ברצונך להגביר את הסיכויים שלך לפגוש את האדם הנכון כרגע, כמה מהצעדים שתוכל לנקוט מיד כדי לעזור לך למצוא את אותו מישהו מיוחד, ולהגיד ביי ביי לעולם של הרווקות.

שנה את הגישה שלך

אם נמאס לך על היותך רווק, הגיע הזמן להיפטר ממחשבותיך השליליות והפסימיות לגבי מצב הרווקות שלך. לא נועד לך להיות רווק לנצח, אז תוציא את זה מהראש שלך אחת ולתמיד! אמנם מציאת האדם הנכון יכול לקחת זמן ואנרגיה, אך גישה חיובית היא חלק חשוב בתהליך. אם אתה ממשיך לומר לעצמך שאתה לעולם לא תפגוש מישהו, אז אתה סולל את הדרך לתוצאות מסוג זה להתבטא. במקום זאת, הזכר לעצמך שזה יקרה בשבילך, שכן להיות רווק הוא פשוט חלק מהמסע לקראת מציאת הסוף המאושר שלך עם האדם הנכון.

חשוב להבין אם לא תעשה זה לא יקרה!

אתה חי בעולם עם הזדמנויות רבות, אבל אנשים לא לוקחים אותם למשל: אחותי חולמת לזכות בלוטו אבל היא אפילו לא קנתה כרטיס גירוד. אז ייתכן כן וייתכן שלא הייתה זוכה, אבל היא אפילו לא נתנה לעצמה את ההזדמנות!

תייצר הזדמנויות

אמנם אין שום בושה לבזבז את סופי השבוע בפיג'מה שלך בהתבוננות "חסרת בושה" ב….(אתה יודעה על מה אני מדבר!) אבל זה הזמן פשוטו כמשמעו לצאת מאזור הנוחות שלך אם אתה רוצה שהימים היחידים שלך יהיו נחלת העבר. למעשה, אין זמן טוב יותר לטלטל את השגרה הרגילה שלך על ידי מציאת הזדמנויות נוספות להשתתף באירועים, חוגים וטיולים שונים שיכולים להרחיב את דעתך כמו גם את המעגל החברתי שלך. בין אם זה פתיחת גלריה, שיעור בישול או קריאת שירה, כשאתה שם את עצמך בדרכים חדשות ומעניינות, אתה מגביר את הסיכויים לפגוש מישהו חדש שמעניין.

תבקש שסידרו לך

אם אתה רוצה להיות פרואקטיבי בחי ההיכרויות שלך , אתה צריך לקחת את היוזמה לאפשר לאחרים לדעת שאתה מחפש מישהו נפגש. בין אם זה עמית לעבודה, חבר למשפחה או אפילו מדריך היוגה שלך, לשואל אם הוא או היא מכירים מישהו ושיכול לסדר לך.

הצטרף לאפליקציית הכרויות חדשה

tv land tinder GIF by YoungerTV

אם נמאס לך להיות רווק, הגיע הזמן לשים את הסיכויים לטובתך. מכיוון שאפליקציות היכרויות יכולות לפתוח עולם של אנשים חדשים ומסקרנים שמחפשים גם לפגוש מישהו, החלטה להירשם לאפליקציה אחרת(לא רק טינדר!) היא דרך מהירה וקלה להנגיש את עצמכם יותר סיכוי!

נצל את הפעילויות המיועדות לרווקים\רווקות

עליך לנצל את המפגשים, הקבוצות והמפגשים באזור שלך שתוכננו במיוחד עבור רווקים. וגם להשתתף באירוע רווקים , לצאת לדייט ספיד או להירשם לליגת סופטבול לסינגלים נשמע לך מאיים או מביך, זו יכולה להיות דרך נהדרת לפגוש אנשים, לא יודע איפה אתה יכול להתחיל עם האתר ליידיס פירסט יש להם מדי פעם פעילויות במיוחד מהסוג הז, ספיד דייט טיולי פנויים פנויות סדנאות לפנויים פנויותמסיבות פנויים פנויות אירועים אחרים לפנויים פנויות, בקיצור הבנתה מילת מפתח כאן זה "פנויים פנויות!"

About the Author

lehakir