להורדת הספרונים פתחו את התפריט של האתר

אתר הכרויות בחינם או בתשלום

אתר הכרויות בחינם או בתשלום, השאלה הזו נשאלת הרבה, ומאוד מוזר לשמוע שצריך לשלם עבור אתר הכרויות כאשר בעידן האינטרנט של היום יש כל כך הרבה אתרי היכרויות בחינם, אבל היו בטוחים כי מי שמוכן להשקיע כסף במציאת אהבה וקשר רציני, הוא גם מי שבאמת מחפש אותה. וזה תקף לשני הצדדים גם לנשים וגם לגברים.

אתר הכרויות בחינם או בתשלום

אתר הכרויות בחינם

נתחיל ביתרונות של אתר חינמי:

אתר הכרויות בחינם: חינם – ברור חינם זה חינם!
אתר הכרויות בחינם: לא מצאתם את מה שחיפשתם – לא בזבזתם כסף מקסימום תעברו לאתר אחר
אתר הכרויות בחינם: מתאים למתחילים – תמיד צריך להתחיל ממשהו, בניית פרופיל באתר היכרויות היא אחד הצעדים המשפיעים ביותר על מידת ההצלחה, ולפעמים זו ממש אומנות הדורשת שיפור ולמידה מטעויות, עד שלומדים לכתוב פרופיל מנצח, ובמקרה הזה הלמידה הזאת לא עולה לכם שקל.

הכרויות בתשלום

החסרונות של אתר הכרויות בחינם:

החסרונות של אתר הכרויות בחינם: פרסומות – תחזוקה של אתר עולה כסף ואם האתר בחינם סיכוי גדול כי יהיו פרסומות רבות על מנת לכסות עלויות של האתר.
החסרונות של אתר הכרויות בחינם: אין שירות לקוחות – במרבית המקרים לא יהיה שירות לקוחות ומענה במידת הצורך.
החסרונות של אתר הכרויות בחינם: אין בדיקת פרופיל ואימות האיכות – באתר הכרויות בחינם או אתר עם מנוים בחינם לצד מנוי בתשלום במרבית המקרים הפרופילים החינמים לא עוברים בידוק ואימות מידת איכות הפרופיל, וכך אם אתם מחפשים משהו רציני או מסתכלים על פרופיל מסוים זה יכול מאוד להיות בוט או אפילו ילד קטן שרק נרשם לעשות טרולינג או מהשעמום. וכמובן  אין בקרה על תכנים ותמונות. 


החסרונות של אתר הכרויות בחינם: קלות דעת – המחשבה של לא מצאתי לא שילמתי היא משני הצדדים לא רק אתם חושבים ככה גם הצד השני מאחורי הפרופיל שאתם מסתכלים חושב בידיוק ככה. וזה מצביע על חוסר רצינות במציאת קשר.
כמו שנאמר חינם זה חינם, והסיכוי הוא שכמו שלא באמת השקעתם זמן ורצינות בפרופיל שלכם, כך גם הצד השני לא עשה זאת.
החסרונות של אתר הכרויות בחינם: אין סינון – עקב הסיבה כי זאת הרשמה פתוחה ואין סינון של פרופילים, יקח המון זמן במציאת בן או בת זוג.

אתר הכרויות בתשלום

החסרונות:

בתשלום– כמובן אם זה לא ניתן להתווכח, בזה האתרים החינמים מנצחים ללא ספק כי הם בחינם.
ההרשמה והסינון – לרוב באתר בתשלום ההרשמה תהיה הרבה יותר ארוכה, וגם יכול להיות שתעברו תהליך של סינון על מנת לבדוק שאתם באמת פרופיל אמיתי אשר מחפש אהבה ולא ילד בן 15 שמת משעמום.
רף ציפיות גבוהה -מכיוון שהאתר בתשלום אתם יכולים להציף את עצמכם בציפיות גדולות ואם לא מצאתם את החצי השני שלכם באתר גודל האכזבה יהיה כגודל הציפייה.

לקשר רציני

היתרונות

אין פרסומות – חלק מהתשלום זה עבור קבלת אתר נקי מפרסומות
עובדים עבורך מאחורי הקלעים – יש המון מחקרים אשר מראים כי אנשים נמשכים ומתחברים לאנשים הדומים להם מבחינת אישיות ורקע, באתרים בתשלום יש אנשי מקצוע כגון פסיכולוגים מתחום ההשמה, אשר ממש עושים מיון וסינון לכל פרופיל וממש יושבים ומתאימים לכם זוג בלהתבסס על נתוני הפרופיל והתמונות שלכם.
תמיכה ומענה – לרוב באתר בתשלום יש מענה טלפוני, אימייל ודרכי ליצירת קשר עם שירות לקוחות מקצועי.


מיתוג – לאתר בתשלום יש כסף להשקעה בפרסום ומיתוג ולכן הוא הרבה יותר מוכר, וסביר להניח עם הרבה יותר פרופילים איכותים.
בטיחות – הדבר האחרון שאתם רוצים זה שהמידע הרגיש שלכם כמו תמונות פרטיות והתכתבויות יגיעו לאינטרנט. באתרי הכרויות בתשלום יש כסף להשקיע באבטחה של האתר.
דמי רצינות – אנשים אשר מוכנים להשקיע כסף על אתר הכרויות, הם בהחלט מחפשים זוגיות ב100 אחוז, וזה אנשים שמוכנים להשקיע בקשר העתידי שלהם, תהיו בטוחים אנשים אשר מוכנים להשקיע כסף באתר הכרויות בתשלום הם בהכרח באמת מחפשים אהבה.
הרצינות גם מחוץ לאתר – בוצע מחקר התוצאות הראו שיש הבדל גדול בכמות ההשקעה של האדם ובין משך הזמן שהוא הקציב לדייט. גברים ונשים שבחרו לא לשלם לאתר או ששילמו מעט מאד, השקיעו הכי פחת זמן ואנרגיות בדייט אשר קיבלו דרך האתר, וגברים ונשים אשר השקיעו כסף בהכרח גם יצאו לדייט ארוך יותר. ועם הרבה יותר השקעה

גישה למדריך
בחינם לזמן מוגבל
קישור
secrets230 חוברת דיגיטלית
₪79
0‎₪ חינם לזמן מוגבל
מדריך איך לגרום לנשים להמשך אלייך בטירוף
ladys-key-coverאיך לכבוש את ליבו של גבר ולגרום לו להתאהב בך לנצח! חוברת דיגיטלית
₪79
0‎₪ חינם לזמן מוגבל
איך לכבוש את ליבו של גבר ולגרום לו להתאהב בך לנצח!

כי לא כל אתר הכרויות נולד שווה

יש אתרים שפונים לציבור הדתי, יש אתרים שפונים לקהל הרוסי, יש אתרים לסטודנטים ואקדמאים, לקשר רציני ואפילו רק לסטוץ חד פעמי להיום בערב, ריכזנו עבורכם את הרשימה של האתרים הכי מובילים וכל אחד בקטגוריה שלו.