טיפים לבחירת תמונות הפרופיל הטובות ביותר

תהיה אמיתי

"תמונות דייטים נהדרות מושכות תשומת לב, אבל תמונות אותנטיות שעושות את העבודה !", זה ממש קריטי להשתמש בתמונות שמייצגות את מי שאתה עכשיו." לרוע המזל, המון מפרסמים תמונות ישנות או לא תואמות לאמת וזה תופעה אמיתית שאנשים רבים חווים באפליקציות היכרויות, וזו לא אסטרטגיה טובה להצלחה. "להונות מישהו עם תמונות הפרופיל שלך כדי להוציא אותו לדייט ראשון לא ייגמר טוב", היא אומרת. "אתה פשוט לא הולך לקבל דייט שני, לא משנה כמה אתה באמת כיף, חכם או מגניב." במקום זאת, בחר תמונות שבאמת נראות כמוך באופן אישי.

תשדר ביטחון בתמונה

להציג את עצמך בתמונות בדיוק כמו שהיית רוצה להיראות בדייט ראשון מעולה. "זה יבטיח שאתה נראה לוהט בטירוף, אבל גם אומר שהם יזהו אותך",. תמונות מטושטשות הן לא הדרך הטובה ביותר ללכת. "תמונות באיכות טובה מושכות דייטים באיכות טובה" האביזר הטוב ביותר שלך הוא הביטחון העצמי שלך, אז אתה תמיד צריך לבחור תמונות שאתה חושב שאתה נראה מדהים בהן. "להראות טוב מתחיל בהרגשה טובה, אז אנחנו ממליצים לאנשים להתמקד בלהגביר את האהבה העצמית שלהם לפני שהם צועדים מול העדשה." נלסון מעודד. לפני שאתה יכול לקבל אהבה ומחמאות מאנשים אחרים, אתה צריך להאמין שמגיע לך!

תראה (במקום לספר) מי אתה.

תמונה נהדרת של אפליקציית היכרויות לא רק מציגה את הפנים שלך ללא רבב, אלא היא גם אומרת לאנשים משהו על מי אתה כאדם. "השתמש בתמונות הפרופיל שלך כדי ליצור סביב האישיות שלך תחומי העניין, התשוקות והטעם שלך", "ככל שתוכל לספר יותר סיפורים עם תמונות הפרופיל שלך, כך תוכל להראות לאנשים איך זה להיות איתך במערכת יחסים." אוהבים לבשל? כלול כמה תמונות שלך עם הארוחות האהובות עליך. אתה רץ? שתף תמונה בקו הסיום של המירוץ האחרון שלך. אנשים בדרך כלל לא קוראים את הביוגרפיה שלך אלא אם התמונות שלך תופסות את עיניהם תחילה, אז השתמש בוויזואליה לטובתך כאן.

רקע

גם אם זו תמונה נהדרת שלך, רקע כאוטי יכול להסיח את הדעת. "בחר רקע שמוסיף צבע נועז, מספר לאנשים יותר עליך, או שהוא פשוט כל כך פשוט, תפקידו הוא רק להציג אותך", אומר נלסון. זה לא אומר שתמונות הפרופיל של אפליקציית ההיכרויות שלך צריכות להיראות סטריליות ומשעממות כמו צילום פרופיל. נלסון מציע לצלם תמונות ליד אמנות רחוב, בית הקפה האהוב עליך, חנויות פופ-אפ, גלריות אמנות או כל מקום שיוסיף צבע.

לא קבוצתיות

אתה מכיר את ההרגשה של לגלול בפרופיל טינדר של מישהו, ואז לא לדעת מי הם מחוץ לקבוצת החברים שלו? כן, אתה רוצה להימנע מהתרחיש הזה אם אפשר. "עזוב את כל מה שאתה עושה ומחק תמונות קבוצתיות מהפרופיל שלך עכשיו", אומר . "אתה גורם לאנשים לעבוד כדי למצוא אותך בזריקה, ואתה מאבד הרבה אנשים בדרך זו." כמו כן, על ידי הכללת החברים שלך בפרופיל שלך, אתה מזמין השוואה ביניכם, ואף אחד לא צריך את הלחץ הזה!

רק לא סלפי

צילומי סלפי אינם לגמרי אסורים, אבל אם אתה באמת להוט להשתמש בסלפי, נסה להגביל את עצמך לאחד בלבד. עבור התמונות האחרות, השתמש בתמונות שצולמו על ידי חבריך או צלם מקצועי.

מעל לכל, אל תכריח תמונה מפוזרת רק בגלל שאתה חושב שאתה צריך להיראות בצורה מסוימת. "התמונות שלך צריכות להיות טבעיות, נינוחות ומאושרות", אומר נלסון. נסה לגרום לפרופיל ההיכרויות שלך לתפוס את האישיות האותנטית שלך, בין אם זה מטופש, סרקסטי, אינטלקטואלי או הרפתקני. זה לא קשור למספר האנשים שאתה מושך, אלא האיכות של אותם אנשים והתאמתם אליך.

כי לא כל אתר הכרויות נולד שווה

יש אתרים שפונים לציבור הדתי, יש אתרים שפונים לקהל הרוסי, יש אתרים לסטודנטים ואקדמאים, לקשר רציני ואפילו רק לסטוץ חד פעמי להיום בערב, ריכזנו עבורכם את הרשימה של האתרים הכי מובילים וכל אחד בקטגוריה שלו.

About the Author

lehakir

כתיבת תגובה