איך למשוך בחורה

איך למשוך בחורה

אז יש את הבחורה הזאת שאתה שעליה, אבל אתה לא יודע איך למשוך את תשומת הלב שלה? לעולם אל תפחד! אמנם אין דרך חסינת שטויות למשוך בחורה, אבל יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להגדיל את הסיכוי שתמשוך את תשומת לבה. בנה את הביטחון העצמי שלך, למד מה לומר לה ואיך לפעול סביבה ותמשוך בחורה תוך זמן קצר!

איך למשוך בחורה בעזרת שיפור המראה הפיזי שלך

בנה את הביטחון שלך. ביטחון עצמי הוא אחת מאותן תכונות שבנות מוצאות מושכות. עכשיו, ביטחון עצמי לא שווה יהירות, אז יש קו דק שתצטרך ללכת. למרבה המזל, אתה יכול לבנות את הביטחון שלך, זה לא משהו שאתה רק נולד איתו.

  • בטחון מזויף עד שאתה באמת מתחיל להרגיש בטוח. אתה יכול לעשות זאת על ידי עשיית דברים בטוחים, גם אם אתה לא מרגיש את זה. התחל בקטן ותתקדם למעלה. לדוגמה: אם אתה ביישן, פתח שיחה עם אדם אחד שאתה לא מכיר בכל יום. תתחיל לשוחח עם הבחורה החמודה שהסתכלת עליה.
  • השתמש בתנוחות גוף בטוחות כדי לשדר ביטחון ולהערים את עצמך כדי להיות בטוח. עמוד עם הרגליים פשוקות והידיים על המותניים. אל תשלב את הידיים על החזה (זה נראה כחוסר ביטחון עצמי).
  • ללעוס מסטיק. באופן מוזר, לא רק שמסטיק גורם לנשימה שלך להריח נעים (מה שיכול להיות אטרקטיבי עבור בחורה), אלא שהיא למעשה יכולה להפחית את הלחץ שלך. אז לפני שאתה ליד הבחורה שאתה מחפש למשוך, תכניס מסטיק לפה שלך.
  • אז איך למשוך בחורה ?

הקפידו על היגיינה טובה.

ההגדרה של היגיינה מאוד תלויה איפה אתה נמצא בעולם. במקומות מסוימים יש סטנדרטים גבוהים יותר או נמוכים יותר של היגיינה ויש סיכוי גבוה יותר למשוך בחורה עם יותר או פחות ניקיון. (לדוגמה: אם היית גר באלסקה כפרית, כנראה שהיית מושך בחורה עם פחות ניקיון מלוס אנג'לס.)

  • להתרחץ לפחות פעם בשבוע. זה, כמובן, רק קו מנחה, אבל זה רעיון טוב לנקות את עצמך לפחות מדי פעם. אמנם יש מחקר שתומך שנשים מוצאות את הזיעה של גברים מושכת, אתה לא רוצה להציף אותה בזיעה שלך.
  • שמור את הבגדים שלך מכובסים. שוב, קצת זיעה וקצת ריח זה לא דבר רע, אבל אתה רוצה שהבגדים שלך יהיו נקיים במידה בינונית לפחות.

ודא שהשיניים שלך נקיות.

שיניים לבנות הן בהחלט סימן לאטרקטיביות. יותר מהתכונות הפיזיות שלך, בחורה צפויה להימשך לשיניים נקיות, לבנות ובריאות, אז וודא שאתה מצחצח פעמיים ביום, לפחות, ומשתמש בחוט דנטלי באופן קבוע.

  • שיניים לבנות הן אחד הדברים הראשונים שנשים (או כל אחת) יבחינו בהן, לכן חשוב שתטפלו בהן היטב.
  • אתה גם רוצה שהנשימה שלך תריח טוב, מה שאומר לצחצח את הלשון שלך, במיוחד בחלק האחורי של הפה.

כי לא כל אתר הכרויות נולד שווה

יש אתרים שפונים לציבור הדתי, יש אתרים שפונים לקהל הרוסי, יש אתרים לסטודנטים ואקדמאים, לקשר רציני ואפילו רק לסטוץ חד פעמי להיום בערב, ריכזנו עבורכם את הרשימה של האתרים הכי מובילים וכל אחד בקטגוריה שלו.

About the Author

lehakir

כתיבת תגובה