האם היכרויות אונליין שוות את זה?

האם הכרויות אונליין שוות את זה?

האם הכרויות אונליין שוות את זה?

החיפוש אחר אהבה בעידן הדיגיטלי נוטה לעורר הרבה חרדה. אם אי פעם שמעתם סיפורים מחבריכם על הדייטים הגרועים שלהם, סביר להניח שתפנו בזהירות לאתר היכרויות . אבל בדיוק כמו היכרויות מקוונות יכול לטפח כמה חוויות רעות מבחינה קומית, יש גם הרבה יתרונות. רבים מאיתנו מכירים זוגות שנראים כל כך מתאימים עד שכמעט בלתי אפשרי להאמין שהם נפגשו משני הצדדים של המסך .

מה המחקר אומר על אתרי היכרויות

מחקרים מראים כי היכרויות באינטרנט נמצאות במגמת עלייה. מחקר של מרכז המחקר Pew שנערך באוקטובר 2019 מצא כי 30 אחוז מהאמריקאים השתמשו בהיכרויות מקוונות, בהשוואה ל-11 אחוז בלבד בשנת 2013. 1 מתוכם, 12 אחוז נישאו או היו במערכת יחסים מחויבת עם מישהו שפגשו באמצעות היכרויות מקוונות -עלייה בולטת מ-3% בלבד ב-2013.

נראה כי היכרויות מקוונות הן דרך מעשית לדייט עבור רוב האנשים. על פי המחקר, בערך 60 אחוז מהמשתתפים חוו חוויות חיוביות עם פלטפורמות היכרויות. אנשים רבים מצליחים למצוא בני זוג רומנטיים באינטרנט, בין אם הם מחפשים משהו מזדמן או לטווח ארוך. בסך הכל, לרוב המשתתפים היה קל יחסית לפגוש בני זוג שעשויים להיות תואמים במונחים של אלה שהם מצאו מושכים או איתם הם חולקים תחביבים ותחומי עניין.

מחקרים מראים, עם זאת, ישנן תופעות לוואי שליליות של היכרויות מקוונות, במיוחד עבור נשים צעירות. על פי הסקר, 60 אחוז מהנשים בגילאי 18 עד 34 אומרות שמישהו באפליקציה או באתר היכרויות כל הזמן יצרה איתן קשר לאחר שאמרו שהן אינן מעוניינות, בעוד שאחוז זהה של נשים בקבוצת גיל זו דיווחו שנשלחו מינית ללא בקשה תמונות או הודעות מפורשות.

הסיבה לרבים מההיבטים השליליים של היכרויות מקוונות יכולה להיות חוסר במה שהיא מכנה "קהילה משותפת". "חיבור דרך היכרויות מקוון מרגיש הרבה יותר כמו לפגוש זר וירטואלי ולהיצר נקודות של חיבור משמעותי עם מעט ניסיון בעולם האמיתי להמשיך", היא אומרת. "יתר על כן, היעדר קהילה משותפת או מערכות יחסים מקלים על רפאים או להיות חסרי התחשבות ללא חשש להשלכות על המוניטין או הנוחות שלך בקהילה שלך."

איך להפיק את המרב מהיכרויות באינטרנט

לפני שאתה נרשם לאתר היכרויות או שתיים ויוצר את הפרופיל שלך. הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות הוא להתחיל להתאים אנשים באינטרנט, להתחיל לדבר ולהבין שאין לך מושג מה אתה מחפש מבן זוג או ממערכת יחסים.

"הקדישו זמן ואנרגיה להבהיר מי אתם ומה אתם באמת רוצים בזוגיות, וחשבו מיהו בן הזוג האידיאלי שלכם",

תקדיש זמן ואנרגיה בפרופיל שלך. בחר תמונות והנחיות שמראות מי אתה, מה אתה אוהב ואיך אתה מציג את עצמך לעולם. אם ברור שלא השקעת מחשבה או מאמץ בפרופיל שלך, שותפים פוטנציאליים עשויים להניח שתנקוט באותה גישה במערכת יחסים.

לאחר שיצרת את הפרופיל שלך, אל תצפה לפגוש את "האחד"

מיד, והתכונן להשקיע זמן משמעותי בבדיקת שותפים פוטנציאליים.


אבל מכיוון שאין לנו את כל הזמן שבעולם להחליק, יש מערכת לסלק את אלה שאיתם אתה לא תואם הוא המפתח. "פיתחו תהליך שיעזור לכם לחתוך את השטף ולהכיר מיהו באמת כמה שיותר מהר", היא אומרת. "שיחה של חמש דקות תסביר לך לעתים קרובות את כל מה שאתה צריך לדעת

אז מה אומר האם הכרויות אונליין שוות את זה?

About the Author

lehakir

כתיבת תגובה