איך לגרום לה להתאהב בי

איך לגרום לה להתאהב בי

איך לגרום לה להתאהב בי

איך לגרום לה להתאהב בי זה סיפור עתיק יומין: מצאת את נערת החלומות הפוטנציאלית שלך, אבל אתה חושב שהיא בלתי ניתנת להשגה. אבל חשוב להבין זה שכמעט שום דבר אינו בלתי אפשרי כשזה מגיע ללב

התמקד בדברים שאתה יכול לשלוט בהם.

תראה, המציאות היא שאתה לא יכול לשנות את הגנטיקה שלך. לכן, אין טעם להתעסק בעובדה שאתה לא יכול לגדל זקן מלא או שאין לך שיער עבה. במקום להתבסס על הדברים שאתה לא יכול לשלוט בעצמך, התחל לחשוב על הדברים שאתה כן יכול לשפר.

כמו המלתחה שלך, הרגלי הטיפוח שלך, רמת הכושר שלך והקריירה שלך. נשים נמשכות לגברים שדואגים לעצמם היטב, כי זה מרמז באופן לא מודע שלא רק אתה תטפל גם בהם, אלא שהם גם מקשרים את זה לבריאות טובה והצלחה. זו אחת הסיבות שבגללן אני מרבה לעשות התייעצויות בארון בגדים עם לקוחות חדשים – יש בחורים שפשוט לא יודעים איך להתלבש (במיוחד למבנה הגוף שלהם).

תתפלאו לגלות כמה להתלבש היטב ולהתאמן כמה פעמים בשבוע יכול לעשות לרמת האטרקטיביות שלכם. לא רק זה, אלא שההרגלים האלה גם יעזרו להגביר את הביטחון שלך, ויהפכו אותך לאטרקטיבי עוד יותר.

Free photos of Eye

תעבוד על ההערכה העצמית שלך.

אם כבר מדברים על ביטחון עצמי, אין דבר מושך יותר לאישה מבחור שיכול לפקד על חדר – מישהו שיודע בבירור את ערכו, מה הם רוצים ואיך להשיג את זה.

אם אתה לא מרוצה או לא בטוח במי שאתה, אישה תוכל לחוש זאת עוד לפני שאתה פותח את הפה שלך כדי לומר שלום.

הדרך הטובה ביותר להגביר את הביטחון העצמי שלך היא להתחיל לבחון מה משפיע לרעה על הדימוי העצמי שלך. לא אוהב את הגוף שלך? קבע פגישת ייעוץ חינם עם מאמן אישי כדי להבין שגרת אימון חדשה. לא בטוח לגבי הקריירה שלך?

למד להעריך את הדרך שבחרת או שתעבוד עם מאמן חיים כדי ליצור דרך חדשה. ותזכור: אתה תמיד יכול לזייף עד שתצליח. כל אישה, גם אם אחרת לא הייתה מבחינה בך, תתרשם אם תוכל לטייל עד אליה ולפתוח בשיחה

איך לגרום לה להתאהב בי על ידי זה שתבליט את עצמך.

הנה שאלה: מה מייחד אותך? , תמיד יש סיכוי גבוה יותר שנשים לב לדברים הבולטים מהקהל. (זו הסיבה שהעין שלך נמשכת מיד לבלונדינית האחת בחדר מלא ברונטיות.)

גם אם אינך יכול להצביע על התכונות הייחודיות שלך, יש כל כך הרבה דרכים ליצור רושם ראשוני חזק – כולם שולחים הודעות טקסט והם סופר מתקלפים בימינו,

אז התקשר לבקש ממנה לצאת, לקחת את ההובלה בתכנון דייט ראשון אפי, והמשך עם הודעת טקסט למחרת כדי לומר שנהניתם.

הפגינו שפת גוף דומיננטית.

האם ידעת שפלירטוט יעיל הוא רק 7% ממה שאתה אומר? כפי שמתברר, מחקרים הראו ש-38% הם איך אומרים את זה, ו-55% עצומים הם שפת גוף.

לפני שבכלל פתחתם שיחה עם אישה, היא כבר גיבשה דעה עליכם על סמך היציבה, המחוות ורמזי תקשורת לא מילוליים אחרים.

הנה כמה דרכים למשוך אישה עם שפת הגוף שלך:

  • שמור את הסנטר שלך למעלה: זה נובע ביטחון עצמי ואנרגיה מסוימים.
  • לעמוד זקוף: יציבה טובה עם הכתפיים לאחור זועקת ביטחון עצמי. עמדה רחבה תעזור לך להרגיש מקורקע ובטוח גם כן.
  • כוונו אליה את כפות הרגליים והכתפיים: הזווית עצמכם אליה מעידה על כך שאתם מעוניינים.
  • חיוך! מחקר משנת 2014 מצא שהאטרקטיביות של אדם גדלה בהתאם למידת החיוך האינטנסיבי שלו.

שברו את מחסום המגע.

זה יכול להיות קצת מסובך כי ברור שמגע פיזי לא רצוי יכול לכבות אישה לחלוטין. עם זאת, אם אתה משוחח עם אישה במשך זמן מה ואתה מרגיש שבנית רמה מסוימת של קרבה (היא יוצרת קשר עין ומתקשרת איתך על ידי שואלת אותך שאלות וכו'),

אז שקול לשבור את מחסום המגע בצורה מאוד עדינה. זה לא אומר לשתול עליה נשיקה, או משהו אגרסיבי באותה מידה. מחקר משנת 2006 שנערך בצרפת מצא שכאשר גבר נגע באישה קלות באמה, היה סיכוי גדול יותר שהיא תיתן לו את מספר הטלפון שלה. אז, שקול להתחיל שם.

הקשב לה.

באמת, אל תזלזל בכוחה של הקשבה לאישה. מחקרים הראו שלהיות מקשיבה טובה היא תכונה מושכת לנשים מכיוון שהיא מעידה על כך שהן יהפכו לשותפים טובים יותר. הראה לה שאתה מקשיב באופן פעיל על ידי חזרה או העלאת פרטים שהיא הזכירה קודם לכן בשיחה, במהלך חילופי טקסט אחרונים או בדייט קודם.

תאמין לי: היא תשים לב שזכרת את הדברים האלה כי זה מראה שאכפת לך מספיק כדי להקשיב.

מצא את התשוקות שלך.

נשים נמשכות לגברים שמתלהבים ממשהו – פשוטו כמשמעו, כל דבר. זה לא משנה אם זה לנגן בגיטרה, להקים חברה משלך, לבשל, ​​לקרוא או לטייל בעולם.

כל עוד זה משהו שאתה באמת מעוניין לרדוף אחריו ואתה עושה מאמץ פעיל להשתפר בו, זה יתגלה כשתדבר על זה

למעשה, מחקר אחד מאוניברסיטת אילינוי מצא כי כל תחביב משפר את האטרקטיביות שלך לדייט פוטנציאלי.

איך לגרום לה להתאהב בי בעזרת דברים משותפים.

מחקרים הראו שנשים אוהבות גברים שהן מרגישות שהן מכירות.

אז איך אתה גורם לעצמך להרגיש מוכר לאישה שלא מכירה אותך? מצא מכנה משותף. גלה מה דומים לגבי התחביבים, תחומי העניין, ההשכלה, החינוך במשפחה, החברות, מסלולי הקריירה וכו', ולאחר מכן הקפד להדגיש את אלה בשיחה.

לגרום לה לצחוק.

זה אולי הדבר הפשוט אך היעיל ביותר שאתה יכול לעשות כדי לזכות באישה.

היו טונות של מחקרים המצביעים על כך שנשים אוהבות לצחוק, ויתרה מכך, שההומור קשור קשר הדוק למעמד חברתי.

בשורה התחתונה? אל תפחד לפצח בדיחה או שתיים בשיחות המוקדמות האלה כדי לאמוד אם אתה חולק או לא אותו חוש הומור.

זכרו, חבר'ה – אם אתם מבצעים את כל השלבים האלה והיא עדיין לא מעוניינת, אל תיקחו את זה באופן אישי.

About the Author

lehakir

כתיבת תגובה